לא נשברו קירות אבל בהחלט נשברו מיתוסים !

"מטבח כהה מקטין, אני רוצה מטבח לבן שיגדיל את החלל ויהיה מואר", כך אמרה הלקוחה למעצבת פזית דרמון בפגישתם הראשונה. עם הסטיגמה הזו ואחרות יצאה פזית לעצב דירת קבלן בת שני מפלסים מוארת במיוחד.

כשיצאה המעצבת פזית דרמון לפרויקט היו ללקוחה שתי בקשות עיקריות:

"אני רוצה מטבח לבן שיגדיל את החלל ויהיה מואר"

"אני מתההההה על מראה דרמטי מודרני ונקי"

 

פזית הבינה שיש פה סטיגמה שהיא חייבת לשבור - מטבח כהה מקטין ומטבח בהיר מגדיל את החלל ומאיר אותו. הרבה אנשים חושבים ככה אבל זה לא לגמרי נכון. בסופו של דבר מה שקובע באמת זו כמות האור שמגיעה למטבח.

 

סטיגמה נוספת שביקשה פזית לנפץ היא שלא חייבים להיתקע עם רהיט שנרכש בכל מצב, גם אם היה יקר, אם הוא לא מתאים לעיצוב של הבית צריך לשחרר או לחשוב בצורה יצירתית מה אפשר לעשות איתו.

 

 

מטבח כהה דרמטי ומורדני. צילום: שרון דביר- סטודיו SHAREONVIDEO

 

השלב הראשון של הפרויקט כלל את עיצוב המטבח, פינת האוכל והסלון, כולל בחירה והתאמה של תאורה לחללים אלו.

 

המטבח הקיים פונה לכיוון צפון מזרח, כך שחלל המטבח מקבל הרבה אור ובמקרה זה נהנית הלקוחה ממטבח מואר ברוב שעות היום. לכן לא היתה שום בעיה לבחור עבורם מטבח כהה, דרמטי ומודרני אשר נראה גדול ומרגיש מרווח, בדיוק כמו שהלקוחה אוהבת.

 

בנוסף, החליטה פזית להוסיף אי שממשיך את הקו המודרני של המטבח, ובחרה כיסאות בר מתאימים לקו העיצובי שנבחר.

 

צילום: שרון דביר- סטודיו SHAREONVIDEO

 

הסטיגמה הנוספת שביקשה פזית לנפץ הייתה קשורה לשולחן הסלון. לבני הזוג היה שולחן גדול ומאסיבי שהביאו מדירתם הקודמת. למרות שהוא שולחן יפה ויקר הוא לא התאים לעיצוב של הבית החדש, לכן על פי השקפתה של פזית צריך או לשחרר או להיות יצירתיים וליצור ממנו משהו אחר.  

 

אז רגע לפני שאתם משחררים את הרהיט הלאה, נסו לחשוב יצירתי מה בכל זאת אפשר לעשות ממנו, במקרה זה פנתה פזית ליצירתיות שבה והאתגר היה לרווח את הסלון עם הרהיטים הקיימים.

 

לפתרון שנבחר קראה פזית "שולחן בהריון". בעזרת נגר, היא יצרה מהשולחן הגדול שני שולחנות קטנים וספסל לפינת האוכל.

התוצאה – שני פריטים שנולדו משולחן אחד, הסלון קיבל שני שולחנות מתאימים, פינת האוכל הרוויחה ספסל ובני הזוג קיבלו סלון ופינת אוכל מהרהיטים קיימים שאהבו, מרווחים ומדויקים עבור החלל החדש ובעלות מינימלית.

 

השולחן המקורי

 

השולחן אחרי. צילום: שרון דביר- סטודיו SHAREONVIDEO

 

 

תאורה

גובה התקרה בחלל הסלון הוא כפול מהרגיל (6 מטרים), לכן בחרה פזית לעבוד עם גופי תאורה דומיננטיים, המדגישים את גובה החלל ושומרים על מראה אלגנטי.

 

במקרה זה נעזרה במעצבת תאורה אשר התבקשה לחבר מספר גופים ביחד ולהאריך אותם בעזרת כבלים.

 

גוף תאורה מורכב המותאם לתקרה גבוהה באופן מיוחד. צילום: שרון דביר- סטודיו SHAREONVIDEO

 

 

פינישים

הטאץ' המקצועי של המעצבת הוא שיקבע איך יראה הבית. תמונות ופריטים נוספים שנבחרו ושולבו בצורה נכונה ומדויקת, יצרו פינות חמד קסומות ומיוחדות בבית. המראה הכללי שנוצר הוא יוקרתי ומתאים לבני הבית ללא שבירה של תכנית חיסכון.

 

 אביזרים מיוחדים שוצרים פינות חמד. צילום: שרון דביר- סטודיו SHAREONVIDEO

 

צילום: שרון דביר- סטודיו SHAREONVIDEO

 

גם הריהוט חייב להתאים מבחינה פורפורציונלית לחלל, בני הזוג לא דייקו בבחירת הספות מבחינת פרופורציות. הם רכשו ספות גדולות ומאסיביות שיצרו אווירה דחוסה. לכן בחרה פזית להשתמש רק בספה של הדו ולא של התלת ובהמשך תתווסף כורסה ליד.

 

צילום: שרון דביר- סטודיו SHAREONVIDEO

 

התוצאה הסופית הצליחה המעצבת פזית דרמון לעצב דירת קבלן מרווחת במראה דרמטי ומודרני, להתגבר על מחסום האור ולהשמיש רהיטים קיימים.

 

 

MUZA - פזית דרמון 

הומסטילינג, עיצבו חללים, מיצוב חנויות, חלונות ראווה. 

052-368-1498‏